Stembureau bij KCR

2 juni 2024 | Nieuws

Donderdag 6 juni zijn er weer verkiezingen. Dit keer voor het Europees parlement. Ook voor deze verkiezingen is het clubgebouw van KCR weer ingericht als stembureau 5.

Dit betekent dus dat er de gehele dag tussen 7:30 uur en 21:00 uur gestemd kan worden. Het betekent tegelijkertijd ook dat het clubhuis dus maar beperkt open is voor activiteiten. Een deel van het clubhuis is ingericht als stembureau. Het tellen op lijstniveau zal plaatsvinden van 21:00 uur. Om toch het clubhuis op de donderdagavond nog enigszins te kunnen gebruiken zullen we dit tellen doen in de Wisselaar. Deze ruimte is dus slechts tot 20:00 uur bruikbaar voor teambesprekingen. Daarna richten we hem in om te tellen. Het tellen is openbaar, dus je mag gerust komen kijken. Op naamniveau worden op vrijdag alle stemmen van Ridderkerk geteld in de Wissel.

We vragen wat begrip voor het beperkte gebruik van het clubhuis. Het stemmen gaat in ieder geval voor. Natuurlijk kun je wel je stem komen uitbrengen als je een geldige stempas of kiezerspas  hebt.

Laat je stem niet verloren gaan.
Namens Beheer Accommodatie
Jos de Vos