Oproep naar nieuwe vrijwilligers voor de bar en keuken

7 juli 2024 | Nieuws

Beste leden, ouders en supporters,

Onze vereniging KCR draait het hele seizoen op volle toeren en dat allemaal met inzet en passie van een groep vrijwilligers. Om van volgend seizoen weer een succes te maken, zouden wij graag de groep van vrijwilligers verder uitbreiden. Alleen op die manier kan de horeca goed bemand en gastvrij klaarstaan. Daarnaast kunnen de tarieven daardoor laag blijven zodat de horeca voor een ieder toegankelijk blijft.

Kortom, dit bericht is gericht aan jou!

Wij begrijpen dat het wellicht een beetje onduidelijk is wat het inhoudt “vrijwilliger horeca”; daarom zullen wij proberen een korte omschrijving te maken.

Wat je moet doen:

• Lachen, socializen en gasten voorzien van alles wat de KCR horeca te bieden heeft. Vooral in de ochtenden houdt dit in; tosti’s maken en koffie schenken. In de avonden verschuift dit naar het maken en serveren van friet en frisdranken.

Maak je vooral geen zorgen hierom:

– Begeleiding: er zijn altijd ervaren vrijwilligers aanwezig om uitleg te geven. Je staat er nooit alleen voor!

– Gebruiksvriendelijke kassa: het kassasysteem is eenvoudig in gebruik, zelfs als je nog nooit met een kassa hebt gewerkt.

– Gezellige sfeer: je werkt samen met een leuk team en er is altijd iemand beschikbaar om bijvoorbeeld bier te tappen, mocht dat voor jou een drempel zijn.

Jouw inzet, zelfs voor een paar uurtjes, maakt een groot verschil. Samen zorgen we ervoor dat onze vereniging blijft bruisen en dat iedereen kan genieten van alles wat onze horeca te bieden heeft.

Lijkt het je leuk om het horeca team aan te vullen? Stuur dan een bericht naar horeca@kcrkorfbal.nl of spreek een van onze vrijwilligers aan tijdens de trainingen of wedstrijden. Wij kijken uit naar jouw enthousiaste reactie!

Met sportieve groet,

De Horeca commissie van KCR.

PS: Vrijwilligerswerk bij KCR is niet alleen nuttig, maar ook ontzettend gezellig. Je leert nieuwe mensen kennen. Dus twijfel niet meer maar kom erbij en maak deel uit van ons geweldige team!