Akomar Logistics blijft onze hoofdsponsor

15 september 2024 | Nieuws

Afgelopen zaterdag hebben Arjan Kruis van Akomar Logistics en Erik en Martijn namens het bestuur van KCR de overeenkomst getekend voor nog eens vier jaar hoofdsponsorschap van Akomar Logistics.

Dit onder toeziende ogen van de slectiespelers. Het bijzondere van deze overeenkomst is dat met ingang van dit seizoen alle spelers van de wedstrijdteams de naam van Akomar Logistics uitdragen. Op alle shirts van de wedstrijdteams staat de naam van deze prachtige sponsor. Een unieke situatie waar we trots op mogen zijn. Net zoals de overeenkomst voor nog eens vier jaar.

Bij de ondertekening werd de foto overhandigd die op de startdag is gemaakt waarop alle spelers staan. Vol trots nam Arjan deze in ontvangst.