AKOMAR Logistics op alle shirts

25 augustus 2024 | Nieuws, Van het Bestuur

AKOMAR Logistics op alle shirts

Akomar Shipping is AKOMAR Logistics geworden.  Dat hebben we al kunnen zien op schermen in clubhuis en op scorebord. Sinds deze week ook op de reclameborden en vlaggen.
De naamsverandering van AKOMAR viel tegelijk met het aanschaffen van nieuwe wedstijdshirts KCR. Dat heeft ertoe geleid dat we in gesprekken met Arjan Kruis over een nieuwe overeenkomst als hoofdsponsor van KCR dat de naam AKOMAR Logistics op alle shirts van de wedstrijdteams komt te staan. Sinds donderdag en zaterdag hebben diverse teams al met dit shirt gespeeld. En dat geldt voor zaterdag a.s. voor alle 40 teams.
Bij de foto’s alvast de teams van C2 en de E9. Een prachtige uitstraling van de mooie club KCR en de mooie hoofdsponsor AKOMAR Logistics. Kunnen en mogen we trots op zijn.
“Leuker samen werkt beter” staat er als slogan op de website van www.akomar.nl. en daar zijn we het mee eens.
Komende weken hierover meer.

Namens  bestuur en sponsorcommissie
Jos de Vos