BBQ op zaterdag 22 juni

14 juni 2024 | Kabaal Club Ridderkerk, Nieuws

Volgende week zaterdag 22 juni sluiten we bij KCR het seizoen dan echt af met het mix-toernooi en een feestavond. Wil je blijven eten die dag? Lees dan goed dit bericht.

Onze eigen keuken sluiten we die middag rond 16:30 uur. Daarna heb je de mogelijkheid om aan te schuiven bij de BBQ (vanaf ongeveer 17:30 uur) of zelf je eten te regelen.

Wij bieden dus de mogelijkheid om deel te nemen aan een BBQ. Normaliter regelen we heel veel zelf, maar na een zeer druk seizoen gunnen we ook onze eigen vrijwilligers een relaxte slotdag. Het vlees voor de BBQ wordt geleverd via onze vaste cateraar Gelderblom. Het enige wat we hoeven te doen is het zelf bakken en opeten. Deze keer is de BBQ zonder patat, maar met salades en stokbrood etc.

Opgeven en kosten

De kosten bedragen € 17,50 per persoon. Voor kinderen t/m C-leeftijd is dat € 10,00. Opgeven is mogelijk tot maandag 17 juni 23:00 uur. Aan het opgeven zit een betalingsverplichting vast. Na de betaling op zaterdag 22 juni ontvang je een bandje. Dat maakt het voor ons overzichtelijk.

Opgeven kan door te mailen naar bbq@kcrkorfbal.nl. Na het opgeven ontvang je een aanmeldbevestiging.