Voorlopige opstellingen 2024-2025

5 juli 2024 | Technische Commissie

Hoi allemaal,

Hierbij de voorlopige opstellingen voor het seizoen 2024-2025. De TC heeft zorgvuldig gekeken naar de samenstellingen. Uiteraard heeft er ook nauw overleg plaatsgevonden met de trainers en coaches van het afgelopen seizoen.

Als je naar aanleiding van deze voorlopige opstellingen vragen en/of opmerkingen hebt kun je deze mailen naar kcrkorfbaltc@gmail.com. Wij zullen deze dan binnen de TC bespreken en met een reactie komen.

We hebben het komend seizoen een recordaantal teams (41). Zoals te lezen is in de opstellingen zijn er een 3-tal teams waar we nog geen trainer/coach voor gevonden hebben. Uiteraard zoeken we in de zomervakantie als TC verder naar trainers voor deze ploegen. Maar je kan je ook aanmelden, zodat ook deze teams wekelijks een vast gezicht hebben tijdens de trainingen en de wedstrijden. Mocht dit niet lukken zullen we bij de start van de trainingen voor deze teams een adoptieplan hebben, waarbij we verschillende seniorenteams koppelen aan een team. Waardoor er wekelijks toch een trainer en een coach voor deze groep zal staan.

De komende weken zullen we de trainingstijden via de site bekendmaken. We zullen de coaches en trainers vragen om na publicatie nieuwe app-groepen per team te maken, zodat ook daar de informatie over trainen en de start hiervan gedeeld kan worden.

De meeste teams zullen op 19 augustus starten met de eerste training, al zullen er teams zijn die eerder beginnen, dit hoor je dan via de app-groep. Het oefenprogramma start daarna, deze wedstrijden zullen via de digitale weekbrief en via de app-groep worden gedeeld. Daarna in ieder geval is op 31 augustus de startdag met een vol thuisprogramma.

Voor nu wensen we iedereen een welverdiende vakantie en zien we iedereen medio augustus weer terug.

Namens de TC, Michel van Swieten

Spelende leden voor publicatie 05-07-2024