Wedstrijd KCR D1 tegen Excelsior D1 zaterdag 24-11 2018.

28 november 2018 | Wedstrijdverslagen

Zaterdag hadden we de eerste competitie wedstrijd in de zaal en wel in onze eigen nieuwe sporthal de Wissel!

We begonnen zoals gewoonlijk met warmlopen en inschieten en natuurlijk niet te vergeten bespreken. De scheidsrechter floot en we begonnen best gelijk op en ik scoorde het eerste doelpunt door een doorloopje. Vrij snel daarna werd er gescoord door Excelsior. Daarna pakten we ons terug en Ranomy scoorde. Toen wisselden we van functie. Vervolgens scoorde Sven twee keer. Na een punt voor Excelsior, zorgde Nourya voor een tegen doelpunt. Toen floot de scheidsrechter; en rust.

Na de vijf minuten rust scoorde ik weer door een doorloopje. Excelsior scoorde. Na dat doelpunt zorgde Ranomy voor twee doelpunten. Na een doelpunt van Excelcior scoorde Ilse. En toen scoorde  Excelsior nog een keer. Maar toch hadden we voor mijn gevoel een goede wedstrijd gespeeld met een overwinning van 9-5. En met de eerste punten op zak gaan we verder!!

Siebe